HTML

urbánus menekülés

Dr. H. , Voporto és Hinta a városi szkájparaszt értelmiségiek próbálnak feldolgozni, főzni, sütni és népies elfoglaltságot keresni. Közben versek, írások, receptek bukkannak fel. Disznó-, birka-, kecskevágásba bonyolódva tesztelnek borokat és horgásznak is. Plusz magas irodalom, eredeti Erdélyi Mihály grafikák fel-fel bukkanásával.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

kihagytad ?

Utolsó kommentek

2009.05.21. 15:28 Hintamester

Szily László

Úgy lettem újságíró, hogy ültünk a Nagycsarnok melletti Csarnok étteremben, ahol a városban először adtak csapolt Kronenbourgot, és egyszer csak bejött egy kedves, golyófejű fiú hülye kalapban és bekötözött füllel, és megkérdezte, hogy lefotózhatna-e minket egy Magyar Narancs-cikkhez. Mondtuk, hogy naná, aztán megkérdeztem tőle, hogy ugye ő a Déri Miki, a híres fotós-horgász. Mire ő mondta, hogy igen és a cimpájára mutatott, hogy egy horog akadt bele, azért van bekötve. Aztán újabb öt perc elteltével megkérdezte, hogy nem lenne-e kedvem írni pár cikket a Narancs horgász mellékletébe. Mivel még soha nem írtam le egy betűt sem, a „narancsos” jelző viszont kábé úgy hangzott, mint az „egyszerre tagja a Beastie Boys-nak és a Barcelona csatársorának” (ne röhögjenek ki, 1992 volt), naná, hogy volt kedvem. Jól hangozna, hogy ezután nem választhattam más szakmát, viszont a szokásosnál is nagyobb hazugság lenne, merthogy eszembe sem jutott a dolog évekig.

Közben egyetemre jártam és napi négy órában Nick Denton titkára voltam, aki akkor a Financial Times pesti tudósítója volt, ma blogmogul. De még ettől sem jött meg a kedvem, ám amikor az arany tízezreseket tojó Nick hazament (1994-ben járunk), én meg maradtam szegényen és elhagyatottan, hirtelen kipróbálásra érdemes opciónak tűnt az újságírás, főleg hogy Nick beajánlott Kereszty Andrásnál, a Népszava főszerkesztőjénél, mint „fiatal, dinamikus gazdasági újságírót”. Hahaha! Én becsületesen megmondtam Keresztynek, hogy a három darab narancsos horgászcikken kívül soha egy sort sem, meg hogy a gazdaságról fingom sincs, erre mosolygott és felvett, amiből az következik, hogy igazi látnok volt.

A Népszavánál töltött fél év alatt láttam a szerkesztőségben néha fegyverrel mászkáló Fenyő Jánost, ami klassz volt, de átmentem a Magyar Hírlaphoz, ahol nagy meglepetésemre maradtam gazdasági újságíró. Annyira, hogy elszipkázott a Világgazdaság, de a Hírlap később visszaigazolt, aztán szerkesztő lettem, még aztánabb fél évre elmentem Barcelonába kagylót főzni, hogy a nemrég elindult index.hu-hoz térjek vissza, ahol azóta is. Most már évek óta kult. Rovatvezetőként. Itt jobb, mint bárhol máshol, kivéve a Real tizenhatosát.

97 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szkajparasztok.blog.hu/api/trackback/id/tr41135604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bécsi pszicho · http://www.flickr.com/photos/haazee 2009.05.21. 20:17:22

Azt hiszem, a magyar újságírás színvonala jelentősen emelkedett volna, ha maradsz kagylófőzőnek... :D

Nils. H 2009.05.21. 20:18:19

"miből az következik, hogy igazi látnok volt. "

esetleg hülye.

LD_50 · http://plasztiknefelejcs.blog.hu 2009.05.21. 20:24:00

Ezúttal szeretném megköszönni Kereszty Andrásnak. Köszönöm.

oh my god!

lápi lidérc 2009.05.21. 20:32:12

"Hogy lett újságíró Szily László?"

Sehogy, mert ma sem az.
Csak egy tehetségtelen bulvárfirkász.

Szerintem rajta kívül mindenkinek jobb lett volna, ha más szakmát választ.

Judea · http://roleplay.blog.hu 2009.05.21. 20:33:07

Ez igen, komoly karrier. Ilyenek a mi mértékadó politikailag korrekt újságíróink. Most már értem miért olyan magas a színvonal az említett újságoknál.

Pierre73 2009.05.21. 20:44:10

Szily szellemes volt régen, de ma már unalmas és középszerű. Aztán lehet, hogy a hiba nálam van, mert én leragadtam Déri Jánosnál.

kabal 2009.05.21. 20:44:25

Az a jó benned, hogy amikor szar vagy azt is el lehet olvasni.

NemTV 2009.05.21. 20:44:39

Ebben a szövegben az egyetlen őszinte rész az "az arany tízezreseket tojó Nick hazament" miatti önsajnálat.

Rá Dios 2009.05.21. 20:45:58

Most látom, milyen ritka adottsággal rendelkezem: tudok más örömében osztozni...:-)
Nem, nem vagyok Szily-fan (semmilyen fan sem vagyok úgy bianco módra), de ő élvezi amit csinál és ez nagyon rendben van így.

imres 2009.05.21. 20:51:15

Úgy látom, itt néhány hozzászólónak mára megvolt az orgazmus adagja.
Én elfogadom azt, ha valakinek más az értékítélete, politikai kötődése, világlátása. Azt is elfogadom, ha bizonyos írások kiverték a biztosítékot az Androméda köd túloldalán.
A zsigeri gyűlölet mindig rossz tanácsadó. Én pl. Mészáros Tamást egy tehetséges újságírónak tartom, attól függetlenül, hogy erkölcsileg semmiképp sem sorolható a gerincesek osztályába.
Mert az újságírás is egy szakma és nem világnézeti hovatartozás kérdése.

sapuh 2009.05.21. 21:06:07

Miért mit kellett volna írnia Szilynek: "zsenge gyermekkorom óta hírlapíró szerettem volna lenni, amíg ovis társaim a Dörmögő Dömötörön vitatkoztak, én már az aznapi újságok impresszumát bújtam. Tagja voltam a Benedek Elek Általános Iskola Hírharangja szerkesztő bizottságának, én alapítottam a III. Rákóczi Ferenc Gimnáziumi Magazint, majd Rokobauer Henrik az én javaslatomra vette fel a Havas nevet..."

Aki tehetséges, az beletanul az újságírásba, aki meg nem, az járhat bármilyen kommunikáció szakra, legfeljebb a szürke sajtómunkások táborát fogja gyarapítani.

Rá Dios 2009.05.21. 21:08:31

Biztos front van odakint, attól van itt ennyi rosszkedv, -májúság és -indulat.
Kár értetek, fiúk-lányok...

nemuccaszoc 2009.05.21. 21:08:34

Azt hittem valami szottyad heréjű vén fasz vagy, de nem, pozitívan csalódtam, igazi sármőr :)

Eppúr 2009.05.21. 21:09:11

Nézem ezt a - gondolom - legalább 10 éves portrét. Egy szimpatikus, őszinte, szeretni való fiatalember néz rám, akit férfilétemre is megsimogatnék. Vajon milyen lett mára a tekintete, miután eladta tollát a rossz oldalnak (liberálist írtam, de töröltem, mert "ezeknek" közük nincs a liberalizmushoz). Pedig lehetett volna a jó oldalon is.

rattenfanger 2009.05.21. 21:10:41

Ment volna kend inkább próbajátékra a Barcába. Tuti Eto'o is szellemesebben írna itt.

Rá Dios 2009.05.21. 21:11:50

@Eppúr: Errefelé, "Középföldén", nincs se jó oldal, se rossz oldal, csak setét. (Mondhatnám az MR2 Petőfi szlogennel: Nagyon setét)

sz_ 2009.05.21. 21:30:18

Szily, szard le a fanyalgókat.

dobray · http://mandiner.blog.hu/ 2009.05.21. 21:37:43

holnap pedig a kommentek feltűnnek az Index 10 éves szülinapi blogjában :D:D mint az olvasói levelek új generációja

ftxpmj 2009.05.21. 21:41:45

Szily a nyomába se ér a kuruc.info -s Florian Geyernek.

rocksztar 2009.05.21. 21:43:14

az én szakmai etalonom Gréczy "elnök emberei" Zsolt
tőle még messze jársz:)

2009.05.21. 21:44:24

Na, most már a sok nagyokos "hülye az újságíró (meg mindenki más rajtam kívül)", "színvonaltalan az Index", "érdektelen a cikk" hozzászólóból annyira elegem van, hogy olyasmi érzés kezd rajtam úrrá lenni, mint Mucsi Zoltánon az autóvezetős reklámjában:

http://www.youtube.com/watch?v=wqsrhBAqk60

És akkor még finoman fejeztem ki magam. Ha nem tetszik a színvonal, menj könyvtárba azt' olvassál ott.

De egy valamit azért nem értek. A tizedik évforduló kapcsán miért mindig Szily László jön elő? Holnaptól ő lesz az új főszerkesztő? Vagy ő maga a két lábon járó tizedik évforduló, aki jobbra tolódik?

csati 2009.05.21. 21:49:03

"...öt perc elteltével megkérdezte, hogy nem lenne-e kedvem írni pár cikket a Narancs horgász mellékletébe."

"...a három darab narancsos horgászcikken kívül soha egy sort sem, meg hogy a gazdaságról fingom sincs, erre mosolygott és felvett..."

Akkor itt már csak egyvalamire gondolhat az ember, ezzel a jóképű sráccal kapcsolatban...

csati 2009.05.21. 21:51:53

@csati: ...persze ettől még lehet jó újságíró (bevallom, nem nagyon ismerem), erre a blogra is csak azért kattintottam, mert mostanában annyit szidták ezt a Szilyt, mondom, megnézem má'...

szempontpuska 2009.05.21. 22:00:10

Az Index 10 év rovat kifogyott a mocskolódó levelekből. Ezért nyitották ezt az írást. Látom ahogy szerkesztőségin Szily húzza a rövidet.

Hátbaveregették - "Menj előre, majd mi megbosszulunk !" - mondták neki és itt a cikk.

:-)

fraki 2009.05.21. 22:01:11

Vannak tehetségtelenek az indexnél (pl. sixx), te nem vagy az.

Zorro_a_fekete_hoze 2009.05.21. 22:01:22

Nem a tudásodért alkalmaztak kicsilány,hanem a szűk popsidért!

szempontpuska 2009.05.21. 22:07:55

@Zorro_a_fekete_hoze: na mesélj a popsijáról ! Voltál benne ? :-)

Dubito 2009.05.21. 22:12:42

Vajon ha annakidején Rejtő Jenő blogot ír, milyen beszólásokat írtak volna neki a vörösnyakú vadparasztok?

Eppúr 2009.05.21. 22:17:07

Na, akkor elmondom, hogy miért tisztelem én - horribile dictu: szeretem - a Szily Lacit. Egyszer - még a jánykori nevemen - beszóltam neki, és válaszolt nekem, elég udvariasan és kedvesen. Nos, ő egy olyan libsibolsi, akivel el tudnám képzelni az együttműködést. A közös célok érdekében.
:-)

Eppúr 2009.05.21. 22:18:27

Bocs, azt elfelejtettem odaírni, hogy priviben válaszolt. Azért, az nem mindegy.

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.05.21. 22:21:53

A blogger az újságíró? Régen nem volt olyan, hogy az emberek szórakozásból nagy nyilvánosságnak írhattak. Most már van. A blogger is újságírónak számit?

Ez a kérdés csak úgy eszembe jutott a netes újságírókról.

Dubito 2009.05.21. 22:29:53

@agyvihar:
"A blogger az újságíró? Régen nem volt olyan, hogy az emberek szórakozásból nagy nyilvánosságnak írhattak"

Az igazi nagyok szórakozásból írtak a nyilvánosságnak. A középszerűek pénzért, a megélhetésért. A leggyengébbek kényszerből.
Mivel ma már senki sem olvas nyomtatott sajtót - legfeljebb a Blikk-et - igen, a blogger az újságíró. Welcome to huszonegyedik század!

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2009.05.21. 22:36:28

@Dubito: Az "igazi" újságírók ez ellen biztos tiltakoznának. :D

Ezzel az újságíró szóval is kezdeni kellene valamit, mert előbb-utóbb nem is lesz már olyasmi, hogy újság.

Dubito 2009.05.21. 22:39:00

Kik az "igazi" újságírók? A Csók és Könny szerkesztői? Csak azért, mert azt papírra nyomják?

luzer 2009.05.21. 22:40:39

@fraki: b+, pont sixx?? nem kevered te a tehetséget a seggnyalással?

szily meg menjen horgászni, valami amúrira. hülye jobbratolódott fasz :)

gólhaj · http://kroki.blog.hu/ 2009.05.21. 23:00:36

A nemzet új színésze cikk elolvasása után majdnem újra kellett éleszteni. Azóta tudom, hogy az egész banda jobbra van tolódva. Lehetne jobb index a nevük.

LarryUnderwood 2009.05.21. 23:10:08

Most akkor mi van?

Libsi vagy bolsi vagy jobbos vagy mi az anyám van?
Vagy jobbra tolódott libsi? Mint az Orbán Viktor? (Mármint az az Orbán Viktor aki mindenről tehet.)

Semmit sem értek.

Shore 2009.05.21. 23:10:30

Azért az a a pecsétgyűrű mindent visz.

zug_a_volga 2009.05.21. 23:24:34

Vártam hogy jönnek a szokásos indexes álnevek a védelembe (többsége ált. Szily maga). De már erre sincs erő.

Szily vajon mazohista?

Nagyon komoly ellenszenvet vált ki, de az indexnek az is elég, ha jön a sok alázó adni a kattintást.

lajafix 2009.05.21. 23:37:05

már értem, miért csak mostanában kezd a gazd újságírás elszakadni a vicc kategóriától a legtöbb helyen. :)

A Kitolás könyved jó volt, sokat segített 5 éve...::)))

Frau Rindfleisch 2009.05.21. 23:47:38

Én nagyon bírom a stílusodat és a humorodat.

kovácske 2009.05.21. 23:50:48

nekem arcra ellenszenves. de olvasni egész kellemes.

kovácske 2009.05.21. 23:51:31

mondjuk a fotó vagy 20 évvel ezelőtti lehet.

zug_a_volga 2009.05.21. 23:58:58

Ezen remake más olvasata a index gárdájának dicsérete, szakmai alkalmasságának bizonygatása. Hiába.

Szily díja nevetséges. Az index és Szily maga is komolyan felelős azért, hogy az online újságírásban meghonosodtak a nyomdafestéket nem tűrő szavak anyagok címeiben, a honlap vezető helyein. Ebben Uj Péter szerepe is meghatározó. A Szerdát évekig olvastam. De önismétlő, alázó, álproli elégedetlenkedő stílusa elüldözött. (Azt sem tudom megy-e még.)

Az index is az érintett területek hatalmas részén bulvár sz@rság, szenzációhajhász tartalomnélküliség. Ez megy Szilynek.

Saját döntése. Tudna ő jobbat is.

De míg a hirdető ezért is fizet, nem lesz változás.

tatamin 2009.05.22. 00:13:11

@zug_a_volga: egyetértek, erre jó példa a mai fingóverseny meghirdetése is. Az index a magyar bulvár és politikailag korrekt netlap sajátos vegyüléke... Jobb vezető és jobb garnitúra kellene, de momentán ennyi telik...

Tyss · http://sokallok.blog.hu 2009.05.22. 00:20:13

Amúgy ki a picsa az a Szily?

röntgenszeműlány 2009.05.22. 00:20:57

Engem inkább az érdekelne, hogy hogyan lett újságíróból egyszerű alpári tahó,.

átlátó 2009.05.22. 00:30:06

Nekem még nincs nagy bajom veled Szily öcsém, ha lesz, azt nem teszed zsebre. :) Söt, néha enyhe gúnyos mosolyt is csalsz szám szegletébe. Meg horgász is vagy és akkor is horgászolsz, amikor nem fogol. Ez szimpi. (A Fenyőt, - ha már szóba hoztad, néha én is láttam közelről. De nekem nem mutatta meg a pisztolyozóját. Mondjuk rá is ütöttem volna.)

bokacsizma 2009.05.22. 00:42:25

Szily, szerintem egy zseni vagy. Nagyon jó a stílusod. Vadászok a cikkeidre :) Köszöntem.

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2009.05.22. 02:21:22

@Rá Dios: "de ő élvezi amit csinál és ez nagyon rendben van így."

Bizony. Ennél jobban csak az lenne rendben, ha az olvasók is élveznék, amit csinál, de ne legyünk telhetetlenek...

Kristian Kalle "úr"nak küldöm eztadalt a 400K Ft k 2009.05.22. 03:05:34

Szily - jofej
Indexben dolgozik nem - jofej
Valaszol ha irok neki - jofej
Ismeri ekkerjozt - nem jofej
Nem idezik ot allandoan plastikon - jofej
Elhiszi magarol, hogy nagy ujsagiro - nem jofej.
Tovabb nem tudom, eddig nem jofej a szerencsetlen.

Muster Mark 2009.05.22. 06:24:19

Mi ketten - te meg én - mindketten jól tudjuk, hogy micsoda senkiházi, libsi szar vagy, Szilykém, egy mindenre alkalmatlan hulladék, aki csak a származása miatt lehetett "újságíró".

Nagyon remélem, hogy a magyarok nyilai célba fog venni titeket is. Tóta W mellett te lehetnél a következő célpont.

Szoktál félni munkába menet?

Nem?

Pedig lenne rá okod.

Chicano 2009.05.22. 06:38:36

A Mogyorók Nyulai szeretik Szilyt. Aki mást állít az nem mogyoró.

slovnaft 2009.05.22. 07:00:05

Szegény. Inkább maradtál volna Barcelonában.

Rá Dios 2009.05.22. 07:15:03

@Muster Mark:
Ha komolyan beszélsz, simán hülye kell legyél, ha ezt viccnek szántad, azt mondanám amit a fejszével hátbavágott székely: viccnek durva.

BEigner 2009.05.22. 07:22:11

[OFF]
Ha szeretnéd egyedibbé tenni laptopod vagy Apple kütyüd, vagy ismerősöd lepnéd meg ilyennel, akkor nézd meg ezt a linket:
http://skinzone.hu/?affiliate=d0ce4
Skinek kaphatóak nagy választékban...

Sorry az OFF-ért..
[ON]

partyface1973 · http://blog.puruttya.hu/ 2009.05.22. 07:28:00

Kereszty látnok? Inkább mocskos tolvaj!

Szily ujságíró? Lókupec, kubikos!

Rá Dios 2009.05.22. 07:32:25

@kovácske: No igen, meg fordítva is lehet :-)

caymanos 2009.05.22. 07:43:44

@Rá Dios: Ez a szerencsétlen mustermark nem tudta, hogy Jézus is zsidónak született. Mustermark pedig idiótának. De ő, szegényke, úgy is maradt.

-tara- · http://hegyek-lanya.blogspot.com/ 2009.05.22. 07:51:54

Huha. Azért nem mindenki újságíró, aki ír. A kommentelők pl nem azok hálisten. Én az vagyok, egy jó blogger(ina). Megkereshetne az Index és fizethetne, örülnék.

http://kavicsos-part.blogspot.com

itt lehet belém olvasni. Jajj. Nem blog.hu-s a blogom, nem fog megkeresni a Zindex.

Bírom Szilyt amúgy.

serwer 2009.05.22. 08:08:03

@-tara-:
nem jön be az oldalad :((

Talán törölték?

vandorherceg 2009.05.22. 08:13:31

Mindig elcsodálkozom, mennyi buta, sötét, rosszindulatú faszkalap él ebben az országban.
Azt is bírom még, hogy gyakorlatilag bármilyen kommentelhető téma merül fel a magyar weben, mondjuk a spanyol algatenyésztők hétköznapjaitól kezdve a középkori arab lantművészek elásott hagyatékán át a tegnapi londoni időjárásig, néhányan mindig megtalálják a lehetőséget a zsidózásra meg a buzizásra.
Kicsit szórakoztató, de leginkább fájdalmas.

slovnaft 2009.05.22. 08:26:40

@-tara-:

Szegény. Te is mersz nagyot álmodni.Újságíró, aki blogot ír??
Akkor ugye repülős pilóta, aki számítógépes játékkal játszik...Meg atomtengeralattjáró kapitány a fiam egy netjáték során.

Huh. Ezt is hozta a szólásszabadság. Az eredményt látjuk a romló nyelvezeten, helyesíráson és fogalmazáskészségen. Meg a világlátáson.

slovnaft 2009.05.22. 08:28:32

Meg a súlyos önértékelési zavaron.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2009.05.22. 08:42:15

@agyvihar: @Dubito: A sima bloggert az különbözteti meg a blogot (is) író netes újságírótól, hogy az utóbbi pénzt is kap érte :-) Szily az utóbbi csoportba tartozik, én meg az elsőbe.

kk_kk 2009.05.22. 08:42:43

@slovnaft:
Meg a fogyatkozó népességen, a gazdasági helyzeten, a környezetszennyezésen, és a mélyülő hülyeségen.

Tréning Atya 2009.05.22. 08:46:04

Jajj, de okosságot tudott hozzátenni a sok korlátolt.
Akinek humora van, az mindent tud, akinek meg nincs, menjen a faszomba.
Csináld Szily, csináld!

Tréning Atya 2009.05.22. 08:47:43

@csati: ne nyomd el a benned lakozó metroszexuálist, te kis csacsi, bocs csati

slovnaft 2009.05.22. 09:17:44

@kk_kk:

Ja, ja. A "liberalizmus" és a globalizmus meg a nyakunkba liheg. Ami persze "modern" dolog, hiszen a javunkat akarja. (Én nem adom.) Ennek köszönhető, hogy újra írják a klasszikus magyar regényeket (amolyan blogos nyelvezettel) és a Himnusz is veszélyben forog. Miközben a NYUGAT már túl van ezen, és éppen a nemzetállamiságot szervezik újjá nagy elánnal.

Kis sziget maradunk, már megint, nemhogy kompország.
Ahol tombol az ökörség és a "liberalizmus". Vagy nevezd, aminek akarod ezt a kirekesztő sunyi alibidumát. Aminek a hátára állva, aminek a nevében a fejünkre csinálnak tízezrek. "A hír szent, a vélemény szabad" - hirdetik. (Az újságírónak nevezett bloggerek IS.) De csak nekik. Nekünk meg kuss.

Mihaszna Kelly 2009.05.22. 09:19:48

Már bocs, de a kult. rovatot nem a Földes-Gőzsy páros vezeti???

M.Islander 2009.05.22. 09:19:50

ugyan semmi érdekeset nem tudtam meg, de igazán energikus írás, nem is értem, hogy min van kiakadva ez a sok frusztrált pöts. menjetek, üljetek autóba aztán menjetek egymásnak!

Kuku 2009.05.22. 09:22:20

Hajrá! Sok munkát!
a balinok

Da Real Knee Grow 2009.05.22. 09:24:43

Hát ez nagyon érdekes volt.
Bár a calcium pezsgőtablettám összetétele érdekesebb olvasmány.
Tudtátok, hogy makrogol 6000 van benne?!?! Ez milyenmá! makrogol 6000. Olyan mint valami sportkocsi.

nincsde 2009.05.22. 09:24:50

Nincs azzal semmi baj, ha valakiből így lesz újságíró. A gond akkor jelentkezik, amikor az illető belegázol más kollégák lelkébe, ok nélkül. Szily kolléga tett már ilyet, és vélem, fog is még, mert azt hiszi, nála a bölcsek köve. Régi tapasztalat, akik ezt elhiszik magukról, azok lassan megszűnnek újságírónak lenni. Szily kolléga egyszer majd azon kapja magát, kiteszik valamiért a szűrét az indextől, és a szakma leprásként fogadja majd. Mert a haverok haverjaiba annyiszor rúgott vele pár olcsó poénért. Ha ez vigasz, sosem az íráskészsége okán hajtják majd el Szily kollégát, hanem a nagyképűsége lesz a veszte. Kábé amúgy ez a differencia közte és Új Péter között. Utóbbinak több az esze :)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2009.05.22. 10:09:16

off
@slovnaft:
@Fedor:

Van olyan blogger, aki újságíró.
És van olyan újságíró, aki nem az.


Ami a lényeg: a bloggernek nem anyagi érdeke, hogy bárkiről bármit leírjon

A blogger vs újságíró vita egyik lehetséges aspektusa az amatőr igazmondás vs profi hazudozás

on

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2009.05.22. 10:28:34

Ez tipikus kommunista örökség, aki tehetséges, dolgozik, nem mellesleg k.jó könyveket ír (Kitolás I-II., családosoknak alap, mindig emlegetjük), azt a tehetségtelen, sikertelen, frusztrált hordalék rögtön mocskolni kezdi. De utálok ilyenkor magyarnak lenni.

Rá Dios 2009.05.22. 10:57:22

@Tréning Atya: metrosex: dugás az alagútban. pardon, a tudatalattiban. Ahogy csati tenné, ha tehetné? :-)

Rá Dios 2009.05.22. 11:01:11

@Rá Dios: Bocs, ez a meleg miatt van...
Vissza a tárgyhoz: Index menő, de nem mindig megérdemelten, Szily jól kifejezei az Indexet, tehát per saldo szeretem.

caymanos 2009.05.22. 12:35:14

@-tara-: Srí, Tita, Tara, kedves, magadra vonod a figyelmet, aztán megsértődsz, ha esetleg a trollok megszólítanak. Vigyázhatnál jobban is.

-tara- · http://hegyek-lanya.blogspot.com/ 2009.05.22. 16:14:27

Emlékszel rám, ez jó:) Nem tudom ki vagy, de jólesik, komolyan. Csak annyit akartam mondani, hogy bírom Szilyt. Mert annyian leszólták itt és most. Már csak Tara, korábbi neveket elhagytam de jogos, mind az enyém volt.

Kristian Kalle "úr"nak küldöm eztadalt a 400K Ft k 2009.05.22. 21:02:42

Szily egy budoslabu, tehetsegtelen majom. Es az apja cigany volt Pannonhalman, ott csutakolta a puspok lovait, o meg a Puspokot.

Kristian Kalle "úr"nak küldöm eztadalt a 400K Ft k 2009.05.22. 21:03:54

Szily laba nem is budos, es az apja volt a puspok, micsoda hazugsagok! Igenis tehetseges! Hajra Szily

Kristian Kalle "úr"nak küldöm eztadalt a 400K Ft k 2009.05.22. 21:04:32

Jaj basszus nem valtottam nicket a ketto kozott, de hulye vagyok. Igy jar az akinek puspok az apja.

gábornok 2009.06.01. 00:23:12

-Marosán et.! Volt már maga miniszter? Nem? Na akkor most az lesz!

süti beállítások módosítása