HTML

urbánus menekülés

Dr. H. , Voporto és Hinta a városi szkájparaszt értelmiségiek próbálnak feldolgozni, főzni, sütni és népies elfoglaltságot keresni. Közben versek, írások, receptek bukkannak fel. Disznó-, birka-, kecskevágásba bonyolódva tesztelnek borokat és horgásznak is. Plusz magas irodalom, eredeti Erdélyi Mihály grafikák fel-fel bukkanásával.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

kihagytad ?

Utolsó kommentek

2008.04.21. 21:56 Hintamester

nem fog jönni

Arthur Miller Bűnbeesés után című művében azt mondja a lány a szeretőjének, hogy rettenetes álmom volt az éjjel: azt álmodtam, hogy szültem egy hülye gyereket, borzasztóan nézett ki, de valami belül azt súgta, hogy ha meg tudnám csókolni, akkor minden könnyebb lenne. És akkor hatalmas erőfeszítések árán ráhajoltam, megcsókoltam, és ettől minden könnyebb lett. Aztán így folytatta a lány: tudod, rájöttem, hogy így vagyunk a saját életünkkel is. Időnként nem olyanná szüljük, mint amilyennek szeretnénk, de mégsem tudunk mást tenni, mint azt, hogy magunkhoz öleljük, és azt mondjuk: te vagy az én egyetlen életem. Ha elfogadja az ember a saját életét, akkor el tud fogadni majd másokat is. Sokan önmagukban nem boldogok, és azt gondolják, hogy majd egy másik ember boldoggá teszi őket, csakhogy ez teljesen reménytelen vállalkozás, mert a világ és a környezetünk arra felel, amit magunkból kifelé sugárzunk. Külső megváltás nem fog jönni.

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szkajparasztok.blog.hu/api/trackback/id/tr25436150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

futballistafeleség · http://www.hugipakk.blog.hu 2008.04.22. 09:26:50

Ehhez nincs mit hozzátenni. Sok nőnek kellene elfogadni az igazságát. Vagy még inkább a sorrendet: először rá kell jönni, hogy egyedül is megy és jó, és abban a pillanatban jöhet valaki, akivel még jobb. Az elégedetlenség messzről bűzlik és taszítja az embereket.

ekkerjoz 2008.04.22. 10:36:08

Hintamester alapvetően filantróp, én nem annyira. Ma reggel kirángattam egy faszit a teherautójából, mert le akart lökni az útról. Asszem, visszamegyek, oszt megsimogatom.
Ekker mizantróp J.

Hintamester · http://www.hinta.hu 2008.04.23. 21:31:29

Bár én lennék olyannyira fillantróp mint Ekker Józsi... ölellek

Yozuri Béla 2008.04.28. 14:07:29

A törpeharcsa betelepítőjét is szeretni kell, ha filantróp vagyok?

futballistafeleség · http://www.hugipakk.blog.hu 2008.04.28. 18:42:17

Talán azt az illetőt érzéssel kell megdorong..dorgálni.
süti beállítások módosítása