HTML

urbánus menekülés

Dr. H. , Voporto és Hinta a városi szkájparaszt értelmiségiek próbálnak feldolgozni, főzni, sütni és népies elfoglaltságot keresni. Közben versek, írások, receptek bukkannak fel. Disznó-, birka-, kecskevágásba bonyolódva tesztelnek borokat és horgásznak is. Plusz magas irodalom, eredeti Erdélyi Mihály grafikák fel-fel bukkanásával.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

kihagytad ?

Utolsó kommentek

2008.05.22. 14:46 Hintamester

Bajnokok Ligája

Elsősorban kéretik ezt elolvasni, brilliáns !

ZSENIMESTER

A Manchester United nyerte a Bajnokok Ligája 2007–08-as szezonját, miután a moszkvai fináléban tizenegyesrúgásokkal felülmúlta a Chelsea együttesét. A találkozó 27. percében Cristiano Ronaldo találatával az MU szerezte meg a vezetést, Frank Lampard azonban még a félidő vége előtt egyenlített. A második játékrészben újabb találat nem született, mint ahogy a hosszabbításban sem, így jöhettek a tizenegyesek. Nicolas Anelka hibája azonban végzetesnek bizonyult.Szegény elcsúszott a vizes füvön. Fenébe. Pedig a Chelsea megérdemelte volna... Apró momentum, hogy bosszantóan emlekeztetett az egyik legkorruptabb magyar vérszívó szervezet logojára a Chelsea meze pedig csak két sört ittam. Tényleg. Micsoda marhaság, hogy pont ez jutott eszembe.

 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szkajparasztok.blog.hu/api/trackback/id/tr41482413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ekkerjoz 2008.05.22. 18:03:36

Az semmi, az Olimpiai Stadion (oroszul: Большая спортивная арена), egy bazi nagy létesítmény, és én ott ugyanazt csináltam, mint tegnap az ászok, meccs után.
Vagyis ittam és hánytam.
1982.-ben volt ez, húszéves voltam, szerelmes, és részeg.
Ez mára mind elmúlt.
A Stadion örök.

Palinta 2008.05.22. 19:10:06

Mit mondhattak a játékosok egymásnak a találkozó végén ? Talán azt, hogy jövőre veled ugyan itt? De nem, mégsem, mert, hogy egy esztendő múlva Rómában lesz a találkozó. És még az is elképzelhető, hogy a Róma játsza a döntőt. Hát igen az olasz pasik....?!

kishugom 2008.05.22. 21:13:44

Csak javítanék kicsit, mert én végig láttam. Ronaldo MU 3. kihagyta a tizenegyest, majd Terry Chelsea 5. csúszott meg a rúgás közben. Innen jött az igazi dráma, mert Anelka ( jelenleg a legdrágábban megvett játékos ) 8. hagyta a tizenegyest és így vesztettek. vagy mégsem láttam jól?
kishugom az okoska :-)

mirejmatyiő · http://www.antikkonyv.hu 2008.05.26. 21:29:13

de jól láttad. és ez az anelka egy vicc. de az is hülye, aki megveszi.
süti beállítások módosítása