HTML

urbánus menekülés

Dr. H. , Voporto és Hinta a városi szkájparaszt értelmiségiek próbálnak feldolgozni, főzni, sütni és népies elfoglaltságot keresni. Közben versek, írások, receptek bukkannak fel. Disznó-, birka-, kecskevágásba bonyolódva tesztelnek borokat és horgásznak is. Plusz magas irodalom, eredeti Erdélyi Mihály grafikák fel-fel bukkanásával.

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

kihagytad ?

Utolsó kommentek

2013.02.23. 22:17 Voporto

Volt egyszer a Nyugatiban

Pár héttel ezelőtt életem párjának kezébe akadt egy kétszáznegyvenötezer példányban megjelenő magazin januári száma. Beleolvasott, majd minden különösebb megjegyzés nélkül kihajtva odaadta, ezt látnod kell. Néztem Presser Gábor és Karácsony János, alias Pici és James nyilatkozik egy riport keretében a közelgő LGT koncert apropóján. A promóciós írást úgy lazán átfutottam volna, de a harmadánál jártam mikor hirtelen elakadtam, a torkom összeszorult s sűrűn pislognom kellett.
Presser3.jpg„Volt egyszer a Nyugatiban egy buli, amire igazi mozdonnyal érkeztetek…” vetette fel a riporter. Pici pedig így válaszolt: „Ez már soha nem történhet meg se velünk, se mással… Hogy egy pályaudvart lezárjanak egy koncert kedvéért…!? Drága barátunk, Juhász Attila találta ki és vezényelte le ’92-ben a Nyugati átalakítását. A februári koncertünket az ő, Barta Tamás és Kiss István hangmérnök emlékének ajánljuk.”

Mitagadás, Attila – azaz Hintamester – szeretetteljes említése Pici részéről s a zenekar gesztusa okán, meghatódtam. Jóleső érzéssel olvastam újra és újra a sorokat. Lám, mégsem múlik el nyomtalanul minden. Bár hajdanában Attila azt mondta a médiában nem szerepelni, hanem azt csak nézni és olvasni kell – de mégis. Napokig tamáskodtam magamban, a fiúk valóban így gondolták-e ezt a megemlékezést? Aztán megszólalt a telefon s Pici meghívta a családot arra a bizonyos Újrahasznosítás LGT koncertre. A fiúk, valóban komolyan gondolták, legyen a buli közös ünnep és örömzenélés.
Remélem barátom, Te is meghallgattad!

Szólj hozzá!

Címkék: LGT Presser Hintamester


A bejegyzés trackback címe:

https://szkajparasztok.blog.hu/api/trackback/id/tr15100952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása